marți, 28 august 2012

Podul Mileniului

Privelistea de pe Podul Mileniului
Poate ca Podul Mileniului nu este unul dintre cele mai spectaculoase poduri  ca aspect, dar senzatia pe care o ai cand il traversezi este unica.
 Datorita designului nu exista stalpi, garduri sau ziduri care sa-ti blocheze imaginea. Astfel ca te trezesti suspendat deasupra Tamisei. 
Podul Mileniului, Londra

Podul Mileniului, Londra
Podul Mileniului


                                                                                                                                                                                        
                                                                                  





Podul Mileniului este construit din otel si a fost dat in folosinta pe 10 Iunie in anul 2000. Ceremonia de deschidere a podului a inclus un mars in numele fundatiei "Salavati Copiii". 












Participantii la mars au simtit cum le cam fuge podul de sub picioare la propriu, astfel ca Podul Mileniului a fost inchis in aceeasi zi si redeschis dupa 2 ani dupa ce s-au facut modificari structurii. 











E drept ca si acum si acum podul se cam leagana, dar este o miscare destul de usoara.

Un comentariu:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere